Cosmeticele care te vrajesc

Cosmeticele care te vrajesc

Cine-a fost intai? Tia Dalma din Piratii din Caraibe sau Miss Cleo pe micile ecrane, la Psychic Readers Network? Oricum, au in comun oaresce abilitati de vrajitoare si un accent jamaican delicios. Dar sa ne concentram pe Miss Cleo, caci ea ne-a adus aici.

Miss Cleo este o clarvazatoare auto-declarata care, prin anii '90siceva cu bataie prin 2000siceva ii jecmanea pe naivii care voiau sa auda, in direct, ce le rezerva viitorul. Miss Cleo revine, pe ecranele laptop-urilor de aceasta data, in ajutorul companiei de cosmetice Benefit si implicit a noastra, a tuturor.

Filmuletul, realizat in-house, ne introduce in lumea norisorilor roz si a nelipsitelor pisicute a Flawless Friends Network, terenul de joaca a jamaicanei (care nu e jamaicana) si a altor doi prieteni celebrii: Shannen Doherty si Joey Lawrence. Ei iti spun, cu mana pe inima, ca daca suni la numarul ala mare de pe ecran, o sa devii far' de cusur, ca ei, viata ti se va schimba, iar tenul ti se va imbujora. 

Pe aceasta cale, am aflat ca o actrita are nevoie de cel putin 42 de complimente pe ora ca sa nu ajunga sa planga, si ca daca nu folosesti produse Benefit, blestemul de a nu fi re tweet-uit se poate abate si asupra ta. Ah, si cel mai important lucru: e bine cand oamenii isi pot scoate capul din dos ca sa faca misto de ei insisi:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related