Femeia, cea cu o mie de fete

Femeia, cea cu o mie de fete

In publicitate, vezi zilnic zeci de discursuri despre femei, feminism sau feminitate. 

Ar trebui sa ne gandim cum sunt crescute femeile - anume, intr-un amestec antonimic, unde cupluri de trasaturi impuse isi dau mana pentru a crea confuzie. Frumoasa-urata; slaba-puternica; proasta-desteapta: lista nu se opreste aici. Si, cum publicitatea se hraneste din seva comportamentelor umane, gasim si aici discursuri contrastante.

De la Dove, care incearca de 11 ani sa schimbe perceptia femeilor despre ele insele, a venit acum cateva saptamani campania Choose Beautiful care imparte feministe si barbati in doua tabere. Daca pe de-o parte avem suspinele de admiratie si introspectia celor atinsi de campanie, avem si contestatarii, care spun ca punctul Dove de vedere este gresit. Femeile nu ar trebui sa se raporteze la ele insele prin monocromia extremelor frumos si banal si in niciun caz nu prin atribute fizice. Pareri contra gasiti aici, aici si aici

In coltul Discursul Despre Femei Ar Trebui Schimbat sta compania de automobile Ram Trucks, care pare a crede ca domnia personificarii femeilor in mimoze ar trebui sa inceteze. Din cenusa celor condamnate la o viata de gospodina sau captive in Matrix-ul unor standarde de frumusete nerealiste apare o amazoana care spune raspicat "Courage Is Already Inside".

Spotul de un minut, creat de The Richards Group, incearca sa puna la indoiala imaginea stereotipica a femeii: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related