Filmul vazut printr-o cutie de pizza. La propriu

Filmul vazut printr-o cutie de pizza. La propriu

Filmele vazute acasa fara o pizza pe picioare sunt ca frisca fara capsune sau ca leusteanul fara bors. Adica sensul lor isi pierde intregul.

Pizza Hut si Ogilvy & Mather Hong Kong s-au gandit sa lege si mai bine cele doua entitati in viata consumatorului. Asa ca au modificat cutia de pizza astfel incat aceasta sa se transforme intr-un proiector. Speram ca universul este fericit acum!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related