Articole care fac referire la Burn
Muzica clasică și marea literatură a lumii își dau întâlnire în ediția nr. 19 a Festivalului SoNoRo – Ex libris
Filme de Zhangke, Schrader, Honoré, von Horn și Rasoulof din Competiția de la Cannes, în premieră la ANONIMUL 2024. Marcello Mastroianni celebrat la 100 de ani de la naștere
[Marcom 2022] Nic Rotaru: Feeling-ul meu este că trendul de creștere din zona de digital va stagna la un moment dat, consumatorii sunt puțin obosiți de interacțiunea online
Ghica Popa: Am încercat să traduc munca și încăpățânarea FRUFRU de a folosi doar produse sănătoase într-o luptă dintre bine și rău, dintre healthy food și bazaconii
INNA compune muzică în ”Dance Queen’s House” 3 săptămâni, iar fanii vor putea urmări pe YouTube experiența
[Seniori de agenție] Marius Rizopol și Florian Langa (Profero) își povestesc relația cu managementul creativ și experiențele cu expații
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania
Bucuresti devine capitala designului timp de 17 zile | Peste 50 de evenimente dedicate designului vor impanzi orasul
[Serile de Creativitate FIBRA] Cum e cand povestea brandului intalneste povestea artistului? 5 artisti din industria muzicala romaneasca ne-au raspuns
[Salut, sunt freelancer] Matei Mocanu: Prefer sa lucrez o data la trei luni, dar la un proiect bine platit si de pus pe reel. Financiar, asta se traduce in "azi am bani, maine nu am"
[INSIDER | Business-ul Heist Industries in 2015] Radu Pilat: Piata romaneasca de advertising e impartita in doua mari categorii – nostalgicii si reformistii
[Tinerii din agentii - MSLGROUP The Practice] Ioanei Mihai i-au spus parintii ca o s-ajunga pe strada - si nici macar nu stie sa cante la acordeon
Iulian Comanescu: Principalul vinovat pentru tabloidizare este publicul. Principalul vinovat pentru lipsa presei serioase este, in schimb, presa
La Romanian Youth Focus 2013 am aflat cum sunt tinerii din Generatia Y la nivel global si in Romania
Despre tineri, asa cum sunt ei – hipsteri, golani sau geniali – la Romanian Youth Focus, 21-22 octombrie
[Design Freelancers] Saddo: Am invatat sa accept challenge-uri cat mai solicitante si sa-mi diversific skill-urile si viziunea
[Design Freelancers] Andrei Robu: "Esti platit cat un flyer, dar le produci cat sa cumperi o masina buna in fiecare luna"
Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
Romanian Youth Focus 2012: Adevaruri despre tinerii romani, ajutor pentru brandurile care vor sa se integreze in comunitatile lor












![[SMARK KnowHow: Promotions Now 2015] Corporatii la promotie](https://media.iqads.ro/2015/03/y6a7894-cover-410.jpg)




















