Reactii post Ad'Or: premianti si nominalizati

IQads a incercat sa afle impresiile de dupa festival a celor 12 agentii premiate si nominalizate la Ad'Or. Asa ca am trimis un set comun de cinci intrebari publicitarilor vinovati cu creativitatea. Raspund pentru voi:
Mihaela Pascu, Creative Director Saatchi & Saatchi.
Premii pentru printul de Autopromovare si Colateralul SamusocialdinRomania la Innovative media. Nominalizari cu Ciuc (Brau Union) la Spot TV - Bauturi alcoolice, Avensis (Toyota) la Print - Autovehicule si accesorii auto si Yaris (Toyota) la Colaterale - Postere.

IQads: Care sunt partile pozitive si care sunt partile negative ale acestei editii Ad'Or?
Mihaela Pascu: Pozitive: "Sanitarizarea" si criteriile onorabile de jurizare.
Negative: Prea putine lucrari.
IQads: Ce reprezinta pentru agentie rezultatele acestei editii?
Mihaela Pascu: Sunt ceea ce sunt: 5 nominalizari si 2 premii. Sec - prea putin pentru ceea ce e Saatchi & Saatchi in Romania (Unul dintre cele trei branduri cu care am iesit din comunism ... astea erau: Saatchi, Xerox si Adidas... )
IQads: Cum apreciati calitatea jurizarii?
Mihaela Pascu: O apreciez!
IQads: Ce nota dati organizarii festivalului?
Mihaela Pascu: Nu-mi place sa corectez compuneri - nici sa dau note. Mi-as dori ca festivalul sa ajunga la o anvergura europeana.
IQads: Ce asteptari aveti de la Ad'or 2007 si ce obiective aveti pentru agentie la viitoarea editie?
Mihaela Pascu: Lucrari excelente - multe lucrari excelente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GMP Advertising

GMP Advertising este cea mai premiată agenție independentă din România pentru eficiență și creativitate în festivaluri de comunicare. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee de... vezi detalii »

MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Sectiune



Related