Puterea online-ului. Sau cum a prins un publicitar niste hoti pe Facebook

Puterea online-ului. Sau cum a prins un publicitar niste hoti pe Facebook

Cristi Ursea (Creative Director, BAROC) nu are foarte multa incredere in „sistem”. Si atunci cand camerele de supraveghere ale magazinului CULT au surprins un cuplu care punea hainele direct in geanta, fara sa treaca pe la casa de marcat, s-a hotarat sa porneasca un mic experiment. A postat imaginile pe internet si a rugat oamenii sa-l ajute sa identifice hotii.

 
Cristi se ocupa de identitatea CULT si strategia lor de comunicare. Incidentul s-a intamplat luni, cand tocmai era intr-o sedinta cu acestia. S-au mobilizat rapid, au apelat la reteaua de detectivi amatori a Facebook-ului si, dupa 2.400 de share-uri in doar 2 zile, a primit inclusiv screenshot-uri din Google Maps cu adresa indivizilor. Altii s-au intrebat chiar daca nu e vorba de o campanie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related