[Client Service 2.0] Mia Munteanu (Marks): Jobul unui account nu este "sa pastreze clientul fericit", pentru asta exista terapie

[Client Service 2.0] Mia Munteanu (Marks): Jobul unui account nu este "sa pastreze clientul fericit", pentru asta exista terapie

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Mia Munteanu a primit badge-ul de Client Service Director la 24 de ani; acum are 25 si vine la birou cu placa. A avut un parcurs-fulger pana aici, despre care aflam in continuare. Spune ca nu exista accounti "buni", ci accounti "completi", cei care stiu sa lucreze cu toate resursele industriei. Iar pe acestia e mult mai probabil sa-i regasim in agentii mici:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related