DDB Romania lanseaza noua campanie de imagine pentru Coseli

DDB Romania lanseaza noua campanie de imagine pentru Coseli

Brandul Coseli impreuna cu agentia de creatie DDB Romania au lansat de curand o noua campanie de imagine.
Astfel, Coseli anunta repozitionarea brandului sub forma esentei care aduce toata familia in bucatarie si care sustine timpul impreuna.

“Ideea de a imbunatati imaginea brandului Coseli a venit din dorinta de a ne apropia mai mult de consumatorul nostru, venind in intampinarea nevoilor sale. Fiecare bucatar are nevoie de un ajutor de baza, mai ales cand este vorba despre pregatirea meselor in familie. De aceea ii vom spune povestea si vom sustine timpul impreuna care este esenta echilibrului in familie.” a declarat Ionut Potinga, Director Marketing-Vanzari Coseli.

Directia strategica si creativa a campaniei a urmarit un scenariu destul de familiar: povestea din spatele realizarii unei prajituri, iar personajul principal este “ajutorul de bucatar”. Asa cum ajutorul familiei in bucatarie face gatitul mai placut, la fel si rolul esentei este de a face prajitura mai placuta la gust, mai aromata.

Inovatia acestei abordari este faptul ca de cele mai multe ori in lumina reflectoarelor sta persoana care gateste. Noi ne-am dat doi pasi in spate si am realizat ca orice bucatar are langa el un ajutor, chiar si cand este vorba de o masa pregatita in familie. Mama, care de cele mai multe ori isi asuma rolul de bucatareasa, are nevoie de o persoana care sa ii tina companie, cu care sa stea de vorba, pentru ca timpul sa treaca mai usor, iar gatitul sa fie mai cu spor. Prin aceasta paralela am construit un univers al gatitului in familie.a declarat Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.

Sloganul campaniei “Prajituri pentru ai tai, facute cu ai tai” se alatura povestii in care toti membrii familiei se strang in bucatarie pentru realizarea prajiturii facute in casa. De asemenea, printurile Coseli prezinta “Prajitura in familie”, activitatile din interiorul familiei fiind materializate sub forma unei adevarate retete.

Campania de imagine respecta formatul clasic, cu declinari pe TV si OOH

TVC

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related