[Statusul unui tanar creativ] Sabin Staicu: Daca ai cu ce sa provoci mediul comunicarii, el nu are cum sa ramana indiferent. Valoarea isi face loc cumva

[Statusul unui tanar creativ] Sabin Staicu: Daca ai cu ce sa provoci mediul comunicarii, el nu are cum sa ramana indiferent. Valoarea isi face loc cumva

Pe cand unii se bat in piept si se consuma cu privire la aproapele lor din industria publicitara, Sabin Staicu (Copywriter, Three) e SuperRelaxatMan. Asa s-ar comporta in rolul directorului de creatie; si la modul asta priveste si publicitatea romaneasca. Stresul e degeaba, ca valoarea isi face loc singura.

Altfel, sa trecem dincolo de curaj, spune Sabin. Ca poate niste tenacitate in munca si un car de empatie ar ajuta mai mult industria:

Un lucru pe care nu il suport si care ne trage mult in jos, dincolo de lene si nepasare, cred ca este aroganta – ca de exemplu atunci cand se strang sase oameni intr-o sala de meeting sa stabileasca faptul ca numai ei inteleg spotul, iar celelalte 20 de milioane de romani nu o sa-l inteleaga.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related