[Cui ii e frica de politica?] Serban Alexandrescu: Un biscuit nu minte. O sticla de vodca nu prea iti insala asteptarile. O ciocolata nu trece cu arme si bagaje la UNPR. Un salam nu incepe sa abereze despre "banale motive administrative"

[Cui ii e frica de politica?] Serban Alexandrescu: Un biscuit nu minte. O sticla de vodca nu prea iti insala asteptarile. O ciocolata nu trece cu arme si bagaje la UNPR. Un salam nu incepe sa abereze despre "banale motive administrative"

Cele mai mari schimbari care s-au intamplat in campaniile politice din Romania, din ’90 pana in prezent, vazute de Serban Alexandrescu, sef la Headvertising: s-au descoperit niste fonturi noi si minerii au fost inlocuiti de televiziuni. In rest, politicienii lipsesc, cultura politica de asemenea, raman sloganele.

 

Pentru Ilie Nastase, pe vremea ciudatei lui candidaturi dinspre PSD din '94 sau '95, nu mai tin minte exact. Si am dat o micro-mana de ajutor pentru Macovei, 20 ani mai tarziu.

 

La "Ilie la primarie", n-am luat eu aceasta decizie. Nu te intreba nimeni pe vremea aia daca vrei sau nu. Era 'de servici', era inca un cont in agentie, ca altele. Ne-au dat chiar si o prima pentru chestia aia, mi-am luat din ea primul meu CD player si un equalizer pentru statia pe care mi-o luasem din prima pentru luat Pepsi. Da, pe vremea aia agentiile aveau bani sa dea prime.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related