Agentia de comunicare Caracteristic aniverseaza primul an pe piata din Romania

Agentia de comunicare Caracteristic aniverseaza primul an pe piata din Romania

In primavara anului 2015 debuta pe piata locala de comunicare agentia Caracteristic. Aceasta a fost fondata de Mihaela Ganciu si a pornit de la o idee simpla: comunicarea nu este la fel in toate cazurile si nevoile oamenilor si companiilor nu pot fi rezolvate urmand un tipar, astfel incat este nevoie de acel ceva caracteristic. Pasul catre fondarea unei agentii a venit firesc in urma unei activitati sustinute in domeniul comunicarii, acest inceput asigurand un bagaj consistent de cunostinte si experienta.

 

Agentia Caracteristic a devenit solutia unei nevoi reale - comunicarea imaginii, mesajului unui brand sau a unui om, tinand cont de misiunea de a transforma conexiunea dintre client si agentie intr-o retea, alcatuita din legaturi intre ganduri si idei intre oameni. Acesta este si sloganul agentiei, deoarece, in definitiv, comunicarea este intre oameni si o buna intelegere a acestora face diferenta intotdeauna.

„Pasiunea mea de a vorbi cu oamenii si de a ii ajuta sa fie cat mai vizibili in domeniul lor este ceea ce ma motiveaza. Mi-am dorit ca agentia Caracteristic sa nu se indeparteze de latura umana, incarcata cu emotii, a comunicarii. Un an mai tarziu pot spune ca am reusit. Pana la acest moment important, m-am gandit uneori ca poate fi greu, insa nu m-am intrebat niciun moment daca ma pot descurca sau nu. Avem un portofoliu stabil de clienti, oamenii ne cauta in baza recomandarilor si in fiecare zi conturam o multime de planuri. Ma bucur sa pot spune in 2016 ca am cunoscut oameni interesanti, talentati, cuceritori prin entuziasmul si planurile lor si mi-am dat seama ca ceea ce imi place cu adevarat este sa vorbesc cu ei, sa ii ajut sa transmita mesajul lor, sa inteleaga ce inseamna sa comunice cat mai eficient. Desigur, sa ii indrum sa faca acest lucru intr-un stil caracteristic“, a declarat Mihaela Ganciu, fondatoarea agentiei de comunicare Caracteristic.

 

 

Agentia Caracteristic a pornit cu o investitie de 5.000 de euro, iar primul an pe piata de comunicare a fost incheiat cu o cifra de afaceri de peste 20.000 de euro. Obiectivul pentru 2016 este sa depaseasca suma de 70.000 de euro. Parcursul foarte bun este o urmare fireasca a muncii bine facute si a respectarii parteneriatelor si partenerilor. In ultimele 12 luni, Caracteristic a aratat o intelegere foarte buna a mediului de business si comunicare, deruland campanii in zonele electroIT, foto-video si online fashion.

Agentia de comunicare Caracteristic a fost fondata in 2015 de Mihaela Ganciu. Printre clientii agentiei se numara F64, FashionUP, Floraria Magnolia, DRESSBOX, PC Garage, RTB House, Today’s, Vitacom si Wise Finance Solutions. De asemenea, Caracteristic a mai colaborat pe proiecte precum GPeC, Innovation Labs, DefCamp, Stagii pe Bune si expozitia Romaniei la Mobile World Congress din Barcelona, alaturi de ARIES Timisoara. De-a lungul timpului, agentia a comunicat pentru Fashion Days, Sandalandala, ZorileStore, Vonino si ContentSpeed.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related