Golin, alaturi de MasterCard in premierea excelentei din industria financiar-bancara, la Bank of the Year

Golin, alaturi de MasterCard in premierea excelentei din industria financiar-bancara, la Bank of the Year

Golin a sprijinit MasterCard in organizarea Bank of the Year, o competitie derulata in parteneriat cu publicatia Wall-Street, cu scopul de a premia excelenta la nivelul institutiilor financiare bancare si non-bancare din Romania. Proiectul, implementat deja in alte tari din regiune, a fost lansat anul acesta si in Romania, Golin gestionand adaptarea conceptului la nivel local si oferind sprijin in implementarea sa.

Competitia s-a desfasurat in perioada februarie – martie 2016, iar participarea la concurs s-a realizat in baza unei aplicatii ce a constat intr-un formular de inscriere cu detalii despre produsul sau serviciul nominalizat sau cu argumentatia participarii la categoria respectiva.

Astfel, 22 de institutii financiare s-au inscris la prima editie a MasterCard Bank of the Year din Romania, care a vizat premierea in cadrul a 12 categorii de concurs, din domenii diverse (exclusiv piata cardurilor), precum economisire, creditare, mobile si online, dar si responsabilitate sociala sau educatie financiara.

Aplicatiile acestora au fost evaluate de un juriu specializat independent format din peste 30 de membri, reprezentanti de top ai autoritatilor (precum Banca Nationala), mediului academic, industriilor relevante (tehnologie, retail, consultanta etc.), asociatiilor studentesti si ONG-urilor. Castigatorii au fost premiati in cadrul unei Gale care a avut loc pe 7 martie.

 

"Bancile si institutiile financiare non-bancare au un rol important nu doar in economie, ci si in comunitatea in care activeaza, realizand proiecte cu beneficii imense deopotriva pentru oameni si companii. De aceea, noi credem ca este esential ca meritele si performantele lor deosebite sa fie recunoscute si premiate in cadrul unui eveniment independent, pe baza evaluarilor specialistilor. Feedbackul a fost excelent, atat din partea participantilor la competitie, cat si a membrilor juriului si a comunitatii financiar-bancare, ceea ce a validat faptul ca piata locala avea nevoie de un astfel de eveniment. Desigur, un proiect de o asemenea complexitate nu ar fi putut fi realizat fara sustinerea partenerilor nostri de incredere, iar agentia Golin ne-a fost din nou alaturi, contribuind la implementarea cu succes a acestui proiect", spune Diana Tanase (Marketing Manager, MasterCard, Romania).

 

Golin a asigurat componenta de project management pe toata durata competitiei si s-a implicat in adaptarea conceptului si dezvoltarea continutului, oferind sprijin in definirea celor 12 categorii ale competitiei, realizarea mecanismului de concurs si a criteriilor de acordare a premiilor, stabilirea componentei juriului si procesul de invitare a membrilor, precum si in organizarea Galei.

 

"Prin Bank of the Year, MasterCard si-a propus un obiectiv ambitios – sa implice stakeholderi extrem de diferiti (de la autoritati la asociatii studentesti), la nivel de top (CEO, top managers) si sa convinga bancile si IFN-urile sa participe intr-o competitie al carei mecanism (pe baza de aplicatie) este o noutate pentru piata locala. Tocmai de aceea, modul de adaptare a conceptului, precum si comunicarea sa au fost esentiale pentru succesul proiectului. A fost o munca uriasa, de la stabilirea detaliilor si pana la implementare, dar MasterCard, Golin si Wall-Street au lucrat ca o singura echipa, iar rezultatele au fost extraordinare – Bank of the Year a devenit deja o competitie de referinta pentru piata financiara locala", adauga Andrada Busuioc (Senior Manager, Golin).


Andrada Busuioc (Senior Manager, Golin)

 

Echipele participante:

Din partea MasterCard, Georgia Baltag (Marketing Manager) si Diana Tanase (Marketing Manager), cu sprijinul intregii echipe, s-au implicat in acest proiect.

Echipa Golin pentru MasterCard este formata din Andrada Busuioc (Senior Manager), Ana Trif (Senior Manager), Florin Merla (Media Associate), Alexandra Burdulea (Media Associate) si Raluca Duta (Chief of the Bridge™).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related