[Conferintele FIBRA] Diana Tanase (MasterCard) despre asocierea cu evenimente ce raspund pasiunilor consumatorilor

[Conferintele FIBRA] Diana Tanase (MasterCard) despre asocierea cu evenimente ce raspund pasiunilor consumatorilor

In panelul “Right Here, Right Now: Events & Shopper Marketing” din cadrul Conferintelor FIBRA, Diana Tanase (Marketing Manager, MasterCard) ne-a povestit despre intalnirea dintre abordarea globala a brandului si provocarile locale cu care se confrunta, care presupune activarea pasiunilor consumatorului si oferirea experientelor ca premiu.

 

Pe plan global

Strategia MasterCard include asocierea cu unele dintre evenimente globale ce tin de pasiunile consumatorilor, fie ca e vorba de fotbal, tenis, ski sau muzica. Unul dintre cele mai longevive parteneriate de acest gen sustinute de brand este asocierea cu UEFA Champions League, care a inceput in 1994.

MasterCard si-a dorit aceasta abordare globala mai aproape si de consumatorii romani. Asa ca, in aceasta primavara brandul a sustinut doua promotii, in colaborare Carrefour si Mega Image, in cadrul carora premiile alocate au inclus excursii la Champions League2016 si turneul de tenis Roland Garros. 

 

Implicarea in evenimente locale

Strategia de asociere cu evenimente locale de amploare a inceput in Romania acum 10 ani, intr-un parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania (TIFF). Legat de actiunile ce tin de acest tip de asocieri, Diana spune ca „incercam sa fim parteneri activi si sa ajutam arhitectura evenimentului: sa intelegem de ce au nevoie participantii si organizatorii”.

Diana declara ca MasterCard foloseste inovatia si tehnologia pentru a da „o noua fata unei utilitati” (n.r. plata cu cardul). Se cauta imbinarea utilului cu pasiunile consumatorilor, pentru ca brandul sa poata crea experiente placute. 

In acest sens, in 2014, MasterCard a lansat la TIFF plata contactless, ceea ce a ajutat la scaderea numarului de oameni care asteptau la cozile de bilete.

In 2015, conceptul „Surprize de Nepretuit” a fost adus si in Romania.

Pentru viitor, MasterCard este interesat sa afle cat de mult sau cat de putin asociaza consumatorii romani brandul cu experiente placute legate de pasiuni.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related