![Publicis România, noua agenție a brand-ului Peroni Nastro Azzurro](https://media.iqads.ro/2019/10/pjimage3-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Premiile FIBRA
![Publicis România, noua agenție a brand-ului Peroni Nastro Azzurro](https://media.iqads.ro/2019/10/pjimage3-cover-410.jpg)
![Ruxandra Drilea, Copywriter la Publicis România, singurul creativ român selectat în programul Cannes Lions, See It Be It](https://media.iqads.ro/2019/03/ruxandradrilea-cover-410.jpg)
Ruxandra Drilea, Copywriter la Publicis România, singurul creativ român selectat în programul Cannes Lions, See It Be It
![Ioana Zamfir, directorul de creație al Centrade | Cheil, este juratul României la categoria Brand Experience Activation & Direct la Eurobest 2018](https://media.iqads.ro/2018/11/ioana-zamfir-cover-410.jpg)
Ioana Zamfir, directorul de creație al Centrade | Cheil, este juratul României la categoria Brand Experience Activation & Direct la Eurobest 2018
![Ioana Zamfir, Copywriterul Anului 2017 în România, este noul director de creație al agenției Centrade | Cheil](https://media.iqads.ro/2018/05/ioana-zamfir-cover-410.jpg)
Ioana Zamfir, Copywriterul Anului 2017 în România, este noul director de creație al agenției Centrade | Cheil
!["Grolsch Awake Experiment" din perspectiva clientului. Georgiana Bercu (URSUS Breweries): Am avut ca referinta in setarea KPI-lor rezultatele celui mai bun video Grolsch din trecut](https://media.iqads.ro/2018/01/collagegrolsch-cover-410.jpg)
"Grolsch Awake Experiment" din perspectiva clientului. Georgiana Bercu (URSUS Breweries): Am avut ca referinta in setarea KPI-lor rezultatele celui mai bun video Grolsch din trecut
![Catalin Dobre (McCann Romania) trage linie dupa 2017: "Cat despre noi, oamenii care deja lucram in industrie, as recomanda sa ne lepadam de fantomele trecutului"](https://media.iqads.ro/2017/12/23736115-1623270887735637-1796539339382185028-o-cover-410.jpg)
Catalin Dobre (McCann Romania) trage linie dupa 2017: "Cat despre noi, oamenii care deja lucram in industrie, as recomanda sa ne lepadam de fantomele trecutului"
![[Interviurile FIBRA #2] Victor Dobre (IAA Romania): "Daca esti chior in tara orbilor si stai cumintel in zona ta de confort, n-o sa ajungi niciodata sa faci lucruri extraordinare"](https://media.iqads.ro/2017/12/victor-dobre1-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Victor Dobre (IAA Romania): "Daca esti chior in tara orbilor si stai cumintel in zona ta de confort, n-o sa ajungi niciodata sa faci lucruri extraordinare"
![[Interviurile FIBRA #2] Matei Curtașu (GMP Advertising): ”Să fii un fel de monday morning meeting la Droga și să zică: uite mă ce au făcut ăștia în România”](https://media.iqads.ro/2017/12/matei-curtasu1-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Matei Curtașu (GMP Advertising): ”Să fii un fel de monday morning meeting la Droga și să zică: uite mă ce au făcut ăștia în România”
![[Interviurile FIBRA #2] Mihnea Gheorghiu (Publicis Italia): ”Iubesc România. Nu am plecat din cauza României”](https://media.iqads.ro/2017/12/mihnea-ghoerghiu-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Mihnea Gheorghiu (Publicis Italia): ”Iubesc România. Nu am plecat din cauza României”
![[Interviurile FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): ”Trebuie să gândești media ca parte a creativității”](https://media.iqads.ro/2017/12/aitor-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Aitor Borras (apple tree communications): ”Trebuie să gândești media ca parte a creativității”
![[Interviurile FIBRA #2] Hortensia Nastase (MullenLowe): "Daca te uiti in publicitate si ce probleme avem, sunt de fapt o micro-portiune din problemele Romaniei"](https://media.iqads.ro/2017/12/hortensia-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Hortensia Nastase (MullenLowe): "Daca te uiti in publicitate si ce probleme avem, sunt de fapt o micro-portiune din problemele Romaniei"
![[Interviurile FIBRA #2] Casey Rand (Droga5): ”Nu mă așteptam să învăț atât de multe despre România prin intermediul publicității”](https://media.iqads.ro/2017/12/dwdwdwdvv-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Casey Rand (Droga5): ”Nu mă așteptam să învăț atât de multe despre România prin intermediul publicității”
![[Interviurile FIBRA #2] Gabriela Lungu (WINGS): ”Mă sperie lipsa de curaj, rezistența la a face bine, dincolo de bine pentru produs sau brand, bine așa, pentru societate”](https://media.iqads.ro/2017/12/gabriela-lungu1-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Gabriela Lungu (WINGS): ”Mă sperie lipsa de curaj, rezistența la a face bine, dincolo de bine pentru produs sau brand, bine așa, pentru societate”
![[Interviurile FIBRA #2] Serban Alexandrescu (Headvertising): "Toata lumea se asteapta sa apese azi pe buton si hai, nu chiar in cateva minute, dar maine sa iasa si sa fie gata"](https://media.iqads.ro/2017/12/alexandrescu-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Serban Alexandrescu (Headvertising): "Toata lumea se asteapta sa apese azi pe buton si hai, nu chiar in cateva minute, dar maine sa iasa si sa fie gata"
![[Interviurile FIBRA #2] Soomean Chang (Freelance CD): ”Dacă ar fi trebuit să prezint aceeași idee în New York, nu aș fi reușit. Așa că am fost invidioasă”](https://media.iqads.ro/2017/12/soomean-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Soomean Chang (Freelance CD): ”Dacă ar fi trebuit să prezint aceeași idee în New York, nu aș fi reușit. Așa că am fost invidioasă”
![[Interviurile FIBRA #2] Levan Lepsveridze (Leavingstone): ”Principala provocare e să arăți și să demonstrezi că și brandurile mici, din România sau Georgia, pot să inspire”](https://media.iqads.ro/2017/12/levan-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Levan Lepsveridze (Leavingstone): ”Principala provocare e să arăți și să demonstrezi că și brandurile mici, din România sau Georgia, pot să inspire”
![[Interviurile FIBRA #2] Sorin Trâncă (Friends\ TBWA): ”Ne-a halit digitalul. Noi nu mai știm cu ce ne ocupăm, pe scurt”](https://media.iqads.ro/2017/12/tranca-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Sorin Trâncă (Friends\ TBWA): ”Ne-a halit digitalul. Noi nu mai știm cu ce ne ocupăm, pe scurt”
![[Interviurile FIBRA #2] Casey Bird (Freelance Copywriter & President SheSays London): "Ne-am întrebat de multe ori -- asta e o chestie specifică pentru România?"](https://media.iqads.ro/2017/11/23674941-1623292617733464-274986190531572-o-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Casey Bird (Freelance Copywriter & President SheSays London): "Ne-am întrebat de multe ori -- asta e o chestie specifică pentru România?"
![[Interviurile FIBRA #2] Howard Finkelstein (Wieden+Kennedy New York): ”Am fost surprins de cât de similară e publicitatea de aici cu cea pe care o văd în SUA”](https://media.iqads.ro/2017/12/finkelstein-cover-410.jpg)
[Interviurile FIBRA #2] Howard Finkelstein (Wieden+Kennedy New York): ”Am fost surprins de cât de similară e publicitatea de aici cu cea pe care o văd în SUA”
![Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor](https://media.iqads.ro/2017/12/barsan-cover-800-cover-410.jpg)
Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor
![Simona Panait (Samsung România): Consumatorului, copleșit de caracteristici tehnice, detalii legate de design și alte specificații, îi este uneori greu să știe ce își dorește cu adevărat](https://media.iqads.ro/2017/12/simona-panait-cover-410.jpg)
Simona Panait (Samsung România): Consumatorului, copleșit de caracteristici tehnice, detalii legate de design și alte specificații, îi este uneori greu să știe ce își dorește cu adevărat
![Copy-ul și art-ul anului FIBRA #2: ”Tre' sa pui pe masa cel putin 20 de idei bune ca s-o faci pe a 21-a”](https://media.iqads.ro/2017/12/collage3-cover-410.jpg)
Copy-ul și art-ul anului FIBRA #2: ”Tre' sa pui pe masa cel putin 20 de idei bune ca s-o faci pe a 21-a”
![Kubis Interactive la FIBRA Awards 2017: 1 X Grand Fibra, 2 X Gold, 2 X Silver, 2 X Bronze și 8 shortlist-uri](https://media.iqads.ro/2017/11/fibra-cover-410.jpg)
Kubis Interactive la FIBRA Awards 2017: 1 X Grand Fibra, 2 X Gold, 2 X Silver, 2 X Bronze și 8 shortlist-uri
![[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea](https://media.iqads.ro/2017/11/jury1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea
![Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017](https://media.iqads.ro/2017/11/fibra-all-img-11-cover-800-cover-800-cover-8002-cover-410.jpg)
Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017
![[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"](https://media.iqads.ro/2017/11/23757613-1734459199918963-308458803-o-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"
![[Conferintele FIBRA #2] Oamenii industriei vorbesc despre design craft. Dar de ce nu ii zicem, domn'e, mestesug?](https://media.iqads.ro/2017/11/rmh00441-cover-410.jpg)