LEO Pharma si Beans United lanseaza QualityCare™

LEO Pharma si Beans United lanseaza QualityCare™

Agentia Beans United, impreuna cu grupul farmaceutic LEO Pharma lanseaza psoriasis.qualitycare.ro, o platforma educationala pentru bolnavii de psoriazis, dezvoltata in spiritul filosofiei de inbound marketing.

Statisticile Societatii Romane de Dermatologie au aratat ca in tara noastra exista peste 400.000 de persoane care sufera de psoriazis si inca aproape pe atat sunt nediagnosticati. Suferinta pacientului nu se limiteaza doar la nivelul fizic, psoriazisul fiind adesea asociat cu lipsa increderii in sine, izolarea si alte sentimente negative fata de propria persoana.

Platforma QualityCare™ se adreseaza atat persoanelor care sufera de psoriazis cat si familiilor si apropiatilor lor. Prin intermediul serviciilor gratuite QualityCare™, acestia au acces la un amplu continut educativ cu privire la simptomele si manifestarile psoriazisului, precum si la modul in care pot face fata provocarilor zilnice.

Obiectivul QualityCare™ este de a ajuta fiecare persoana interesata, sa inteleaga mai bine boala, sa o controleze, sa-si recapete increderea in sine si sa se simta mai bine in pielea sa.

 

"In cadrul Leo Pharma am dezvoltat acest serviciu de asistenta, gratuit si confidential deoarece ne dorim ca persoanele afectate de psoriazis si cei apropiati lor sa inteleaga cat mai bine aceasta afectiune cu toate provocarile pe care ea le ridica. QualityCare™ este alaturi de toti cei care au nevoie de sprijin pentru a trece mai usor peste efectele bolii si vine in intampinarea lor cu o serie de metode si sfaturi practice care speram sa ii ajute sa redescopere linistea si puterea de a gandi pozitiv.", spune Dr. Madalina Kirberg (Marketing Manager Dermatologie la LEO Pharma).

 

"Am lucrat mai bine de un an impreuna cu Leo Pharma pentru lansarea QualityCare™ si suntem bucurosi ca am putut crea un program unic in Romania, care vine in sprijinul unui segment important al populatiei care sufera de aceasta boala in tacere. QualityCare™ reprezinta un bun exemplu de punere in practica a filosofiei de inbound marketing", a afirmat Andreea Moisa (Managing Director - Beans United).

 

Platforma QualityCare™ este o initiativa LEO Pharma, companie farmaceutica dedicata dezvoltarii de medicamente si tratamente inovative dermatologice si nu numai, cu prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume. Aceasta initiativa se inscrie perfect in misiunea declarata a companiei: "we help people achieve healthy skin" (noi ajutam oamenii sa aiba o piele sanatoasa).

Beans United este singura agentie de inbound marketing din Romania partener HubSpot Gold, avand misiunea de a dezvolta la nivel local acest tip de marketing non-intruziv, bazat pe crearea si promovarea unui continut relevant, in acord cu nevoile publicului tinta in fiecare etapa din procesul de achizitie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Beans United

Agentia Beans United a luat nastere din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din... vezi detalii »

Sectiune



Related