Andreea Gheorghiu preia conducerea agenției Beans United în funcția de Managing Director

Andreea Gheorghiu preia conducerea agenției Beans United în funcția de Managing Director
Andreea Gheorghiu, Managing Director Beans United

Începând cu luna noiembrie 2023, Andreea Gheorghiu preia funcția de Managing Director în cadrul Beans United, prima agenție parteneră HubSpot din România. În ultimii 5 ani, Andreea Gheorghiu a coordonat echipele de Campaign Managers în cadrul Beans United, cu focus pe B2B inbound marketing, lead generation si marketing automation, cu impact pozitiv în creșterea numărului de leaduri și ratei de retenție a clienților.

Având o experiență de 14 ani în agenții precum și in-house în roluri de marketing management, atât în start-up-uri, cât și în multinaționale cum ar fi Edenred România, Andreea se remarcă prin gândirea strategică, abilitatea de a gestiona proiecte complexe și capacitatea de a transforma provocările în oportunități de creștere.

“În 2024, ne dorim să continuăm să dezvoltăm parteneriate la nivel local și internațional cu companii care înțeleg avantajul competitiv adus de automatizarea proceselor de marketing și vânzări prin HubSpot, dar și valoarea programelor de lead generation și customer nurturing dezvoltate de Beans United. De asemenea, ne propunem să creștem numărul de certificări din rândul echipei, atât din sfera HubSpot automation, cât și Artificial Intelligence.”, a declarat Andreea Gheorghiu.

“Totodată, avem ca obiectiv dezvoltarea programului de traininguri HubSpot si a proiectelor de automatizare si aliniere a proceselor de marketing, vanzari si customer service prin divizia ABH (Always Be Helping), coordonată de Liana Cuta - ABH Business Unit Director, care este unul dintre puținii traineri certificați HubSpot la nivel mondial. Acest efort strategic vizează îmbunătățirea experienței clienților noștri și creșterea performanței organizației.”

De-a lungul anilor, echipa Beans United a creat și îmbunătățit constant un program de lead generation bazat pe metodologia HubSpot de inbound marketing, adaptat pieței locale și ajustat pentru fiecare client în parte. În programul Beans United, tehnologia HubSpot se îmbină cu know how-ul și competențele fiecărui membru al echipei: strategie, content marketing, marketing automation, social media, email marketing, customer nurturing, SEO, PPC, ABM.

„Am toată încrederea că Andreea Gheorghiu este persoana potrivită pentru a duce mai departe povestea de succes a Beans United, care se scrie deja de aproape 10 ani. Andreea are toate aptitudinile necesare pentru a inspira și propulsa dezvoltarea companiei alături de echipă și de clienți”, a declarat Andreea Moisa, fondatoarea agenției.

Beans United este partener Platinum HubSpot din 2014 și ajută companiile ambițioase să își atingă obiectivele de creștere și retenție, oferindu-le un program personalizat de generare de leaduri și marketing automation.

Printre clienții Beans United se numără Pluxee România, Volvo Cars România, RE/MAX România, Bitdefender, Hercesa Group, Termene.ro, TOMRA Collection România, OLX, Bittnet Group, DALOG.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Beans United

Primul partener HubSpot in Romania In calitate de partener Platinum HubSpot, Beans United ajuta companii ambitioase sa-si atinga obiectivele, oferindu-le un program personalizat de generare de leaduri si retentie a... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related