De ce nu te voi angaja niciodată

De ce nu te voi angaja niciodată

[UPDATE mai jos] În timp ce premiile de la Cannes se dădeau, controversele le furau strălucirea. Una dintre ele creștea în jurul aplicației false I SEA, dezvoltată de Grey Singapore pentru Migrant Offshore Aid Station (MOAT) si se dorea a ajuta migrantii care trec Mediterana.

Marketing Interactive publică zilele acestea o scrisoare deschisă din partea lui Ali Bullock, specialist în marketing din Hong Kong, către Grey Singapore. Titlul este radical: "De ce nu te voi angaja niciodată". Scrisoarea continuă în același fel:

”Șampania și caviarul au avut un gust sărat, în timp ce vă sărbătoreați victoria? Imaginați-vă sarea înghițită de cei care se înecau.”

”În ce s-au transformat premiile de la Cannes? Ne-am afundat, ca industrie, atât de adânc, încat astfel de lucruri au devenit acceptabile? Nu știu ce este mai rău: că agenția nu a returnat premiul sau că juriul de la Cannes nu i l-a cerut înapoi?”

”Festivalul de la Cannes e bolnav de cancer. E timpul să-l operăm și să sperăm că ne vom reveni. Sunt multe lucruri bune care ar merita să fie promovate. Pe merit. Schimbarea va veni doar dacă agențiile și clienții au o poziție clară față de astfel de situații”.  


[UPDATE]  Adweek scrie ca Grey Singapore returneaza Leul de Bronz castigat la categoria Promo & Activation cu aplicatia "I SEA", trimitand si intr-un comunicat urmatoarea declaratie:

"In timpul festivalului, am spus ca aplicatia e reala si ca cei care au creat-o, Grey for Good din Singapore, formeaza o unitate filantropica foarte respectata care a ajutat numeroase ONG-uri. Mai mult decat atat, Grey este una dintre cele mai premiate agentii de creatie din lume si are standarde etice dintre cele mai inalte.

Am castigat peste 90 de Lei la Cannes numai anul asta, in consecinta nu avem o nevoie de a inscrie proiecte false.

Totusi, avand in vedere atacurile neautorizate, nedrepte si intransigente facute de anumiti bloggeri la adresa noastra, incheiem totul aici si returnam Leul de Bronz ca sa nu existe vreun indiciu de incorectitudine sau vreo indoiala privind integritatea noastra. Vorba ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita e adecvata in cazul asta".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related