Ce fac robotii cand se relaxeaza

Ce fac robotii cand se relaxeaza

Daca oamenii uita, uneori, ca au nevoie de o pauza, colegii lor de munca, robotii, isi cer mai bine drepturile. Si ce credeti ca fac atunci? Poate fumeaza o tigara? Fac o baie cu spuma? Tot pe acolo: se uita la filme. Cu popcorn, sperieturi si tot tabietul. Prima reclama TV creata de Karmarama pentru Honda duce roboteii companiei intr-o binemeritata pauza de relaxare. Campania, in valoare de 5 milioane de lire, consta, de fapt, in cateva spoturi de sponsorizare pentru Film On, de pe Channel 4. 

Protagonistii acestor scurte filme sunt chiar produsele cu care se mandeste brandul, robotii ASIMO sau Miimo, dar si angajatii companiei, cum ar fi echipa de cercetare si inovatie. Sloganul campaniei este: Chiar si progresul are nevoie de o pauza.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related