Transilvania Creative Camp – Şcoala de Vară Internaţională de Promovare Creativă a Destinaţiilor şi Interpretarea Patrimoniului

Transilvania Creative Camp – Şcoala de Vară Internaţională de Promovare Creativă a Destinaţiilor şi Interpretarea Patrimoniului

Transilvania Creative Camp, a doua ediţie a şcolii de vară pe teme de promovare creativă a destinaţiilor şi interpretarea patrimoniului va începe pe 29 august şi se va desfăşura până în 5 septembrie 2016, în organizarea Universităţii Transilvania din Braşov, Facultatea de Sociologie şi Comunicare, în parteneriat cu Meisei University (Japonia), The Alternative School for Creative Thinking Bucureşti, Universita Politecnica di Marche (Italia), Salzburg University of Applied Science (Austria), Universidad de Extremadura (Spania) şi Instituto Politecnico di Leiria (Portugalia).

Dacă prima ediţie a acestui proiect s-a desfăşurat acum doi ani în mai multe locuri din judeţul Braşov, de această dată cei 25 de studenţi români, japonezi şi italieni vor merge în Ţara Lăpuşului, în judeţul Maramureş. Ei vor fi însoţiţi de cadre didactice ale universităţilor partenere şi profesionişti care activează în sfera comunicării.

În cele 6 zile ale proiectului, participanţii vor îmbina participarea la prezentări şi seminarii precum cele de Comunicarea creativă a destinaţiilor, Media Digitală sau Antropologie Vizuală cu experimentarea activă a vieţii cotidiene din satele din Ţara Lăpuşului.

"Alegerea Ţării Lăpuşului ca loc de desfăşurare a acestui proiect se explică atât din raţiuni de ordin sentimental, cât şi de natură practică. Sunt născut în Târgu Lăpuş şi mi-am petrecut acolo primii şase ani şi toate vacanţele de elev şi student.

Argumentele raţionale care m-au determinat să aleg ”migrarea” către nord a ediţiei din acest an a şcolii de vară a fost sprijinul determinant acordat de către Primăria Oraşului Târgu Lăpuş şi provocarea pe care o reprezintă exerciţiul de promovare a unei destinaţii autentice, nu suficient de vizitată de turişti, direct către potenţialii turişti din Asia"– a declarat lector dr. Florin Nechita, prodecan al Facultăţii de Sociologie şi Comunicare şi coordonator al Transilvania Creative Camp.

"Proiectul Universităţii Transilvania din Braşov are toate ingredientele unei iniţiative educaţionale de elită: o temă generoasă, un loc de desfăşurare cu un magnetism aparte, speakeri cu un pedigree profesional remarcabil, diversitate culturală când vine vorba de participanţi.

Studenţii care au avut şansa de a se califica sunt privilegiaţi. Am certitudinea că experienţa de aici va face diferenţa pentru evoluţia lor ulterioară"– a declarat Teodora Migdalovici, fondator The Alternative School for Creative Thinking, partener co-organizator.

Participanţii şi lectorii din cadrul TRANSILVANIA CREATIVE CAMP 2016 vor avea ocazia să ia parte la numeroase schimburi interculturale, intergeneraţionale şi de descoperire a bogatului patrimoniu natural, istoric şi imaterial al Ţării Lăpuşului. Datele culese pe parcursul desfăşurării acestui proiect vor fi folosite în cercetarea ştiinţifică, iar rezultatele vor fi publicate în reviste academice din ţară şi străinătate.

Din materialele filmate pe parcursul proiectului va fi realizat un film de prezentare a Tării Lăpuşului, în limba japoneză, ce va fi pus la dispoziţia Primăriei Oraşului Târgu Lăpuş şi a primăriilor din zonă.

Prima ediţie a şcolii de vară organizată de Universitatea Transilvania din Brașov s-a desfășurat în august 2014 sub denumirea de Leo AdCamp, iar din prima colaborare dintre universitate și The Alternative School for Creative Thinking a rezultat proiectul Transilvania Creative Fest din decembrie 2014.  

Dintre creativii care vor conduce workshopuri la Transilvania Creative Camp trebuie amintiți: Radu Nantu (Geometry Global), Filip Gonzacenco (Ogilvy & Mather) și Octavian Aftanasă (Leo Burnett).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related