Oriunde ai ajunge, nu te opri

Oriunde ai ajunge, nu te opri

Mai jos avem o combinatie ciudata de Doctor Who (stim, asociem foarte des Doctor Who cu multe referinte popculturale din reclame, dar credem ca se intampla asta nu pentru ca am avea noi o problema, ci pentru ca Lordul Timpului se afla in toate), deci, cum spuneam, un domn in costum, care se plimba prin mai multe situatii diferite ca timp si geografii, pe un cover de Queen, 'Don't Stop Me Now', realizat de MNEK.

Toate personajele sunt stranii și îmbrăcate revelator, așa cum trebuie, de altfel, să se întâmple într-o reclamă la haine. Se știe doar că Doctorii sunt sensibili la astfel de detalii.

Video-ul a fost creat de Serviceplan Campaign X și Wolf & Lamm pentru brandul de modă Strellson. Campania a fost lansată chiar pe 5 septembrie, când Freddie Mercury ar fi împlinit 70 de ani. 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related