Ultimul deadline pentru înscrierile la cea de-a 23-a ediție Golden Drum

Ultimul deadline pentru înscrierile la cea de-a 23-a ediție Golden Drum

Cea de-a 23-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Golden Drum, care are loc între 18-21 octombrie 2016 în Ljubljana, Slovenia, a anunțat ultimul deadline pentru înscrieri: 13 septembrie 2016.

Înscrierile de anul acesta vor fi analizate de două jurii formate din 22 de experți din industria creativă recunoscuți la nivel internațional.

"Am niște așteptări foarte mari. Lucrările din această regiune sunt întotdeauna foarte bine realizate și au la bază niște insight-uri extraordinare. Voi căuta idei inovatoare, idei care doboară niște bariere și care sunt realizate foarte atent”, a declarat Graham Lang, Chief Creative Officer, Y&R Advertising, South Africa & Africa, Președintele juriului Best Piece al festivalului Golden Drum.

Cea de-a 23-a ediție Golden Drum a anunțat deja o serie de noutăți cu privire la competiția de anul acesta – cele două secțiuni, Best Piece și Best Practice au fost complet reorganizate, iar noua categorie de înscrieri, W. Capture of local spirit, a fost introdusă special pentru acele înscrieri care au la bază soluții creative dezvoltate în spiritul local al unei anumite zone. Încă o noutate a ediției de anul acesta o reprezintă premiile regionale Golden Drum Adriatic Awards, deschise înscrierilor din regiunea Adriatică.  

Eduardo Marques, Executive Creative Director, 180LA, California, Președintele juriului Best Practice, despre importanța premiilor obținute la festivaluri: “Un premiu reprezintă recunoașterea muncii extraordinare. Este ștampila oficială. Este amintirea agenției. Este ceea ce ne ajută să respirăm în continuare.”

Competiția și Premiile Golden Drum sunt deschise tuturor agențiilor, advertiserilor, clienților, caselor de producție și design, companiilor media și altor entități implicate în crearea sau producerea comunicării de marketing din următoarele țări: Albania, Armenia, Austria, Azerbaijan, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Kazakhstan, Kosovo, Kyrgyzstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tajikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina și Uzbekistan.

Date:

Înscrieri lucrări și delegați: Open

Deadline final pentru înscrieri lucrări: 13 Septembrie 2016

Early Bird Deadline pentru Delegați: 20 Septembrie 2016

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related