Electrolux pune #aburinbucate la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Electrolux pune #aburinbucate la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

A fost odata un imparat care avea trei fete, o doza de narcisism si ceva probleme cu stima de sine. Era permanent preocupat de parerile cavalerilor, bufonilor, nobililor si altor curteni fata de el; nu faceau exceptie sfatuitorii, amantele, sotia si fiicele. Si pe acestea din urma le-a luat in vizor.

Intr-o zi, cand se simtea mai neglijat, le-a chemat in jurul lui pentru un test bizar: voia ca fiecare sa-i descrie, printr-o metafora creativa, cam cat de mult il iubeste. Dupa 20 de minute de brainstorming individual, aveau prezentare.

Prima a raspuns ca il iubeste dulce, ca zaharul. A doua, care-l citise in prealabil pe Ispirescu, a spus fara pic de rusine "ca sarea-n bucate" (insemnand ca n-ar putea sa traiasca fara el). Iar a treia a uimit pe toata lumea; ea isi iubea tatal puternic si delicat, cum actioneaza aburul asupra bucatelor, gatindu-le in profunzime, dar pastrandu-le aromele si naturaletea.

Cine credeti ca a castigat? A treia, ca a doua plagiase si zaharul nu face bine la sanatate. 

Asemeni imparatului, punem stampila "aprobat" pe mancarurile care nu ne scurteaza viata si pe tehnicile de gatire care pastreaza nutrientii bucatelor, indiferent daca le gatim, prajim sau coacem, tehnici de care beneficiem la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl  din 9-11 noiembrie pentru al doilea an consecutiv.

Folosind electrocasnicele Electrolux de la Chef Parade, publicitarii vor gati sanatos in cadrul probei speciale "Abur in bucate". Competitia dureaza 60 de minute, precedata fiind de un training de 20 de minute, in care mai degraba o sa radem si o sa glumim, pentru ca operarea cuptoarelor cu abur nu e complicata. Dupa care concurentii trag brieful din palarie si trec la improvizat retete.

Avem un motiv bun sa ne amintim si de provocarea Secret Ingredient de la Cupa Agentiilor la Gatit de anul trecut, inspirata de platforma omonima a Electrolux: se mentine si la aceasta editie. Astfel, publicitarii-chefi isi vor alege un ingredient secret din lista Electrolux pe baza caruia sa pregateasca felul de mancare vedeta din proba principala. 

Detalii despre probe si informatii despre inscriere (ca pe astea le cautati), aici.

 

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.

Pe platforma The Secret Ingredient, Electrolux propune in fiecare luna un ingredient secret, insotit de informatii despre istoria, valorile nutritive, retete si trucuri de folosire in meniul de zi cu zi. Astfel, Electrolux aduce excelenta in bucatarie nu doar prin tehnologie de top, ci si prin informatii si sugestii care dezvolta creativitatea culinara. Toate sfaturile culinare sunt oferite de Electrolux in parteneriat cu Chefi profesionisti.

Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul, pentru al patrulea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri  creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". 
Scriem retetarul Cupei la Gatit inca din 2013 si starnim creativii sa se infrunte  in preparate si farfurii. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, Culinar.ro si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related