O specie nouă de erou: Omul gunoi

O specie nouă de erou: Omul gunoi

Timp de 30 de zile, Rob Greenfield a purtat pe el, ca un costum de ghostbuster venit din altă realitate, tot gunoiul pe care l-a produs, adica în jur de 2 kilograme pe zi. 60 de kilograme la finalul lunii. Inițiativa face parte din proiectul Trash me, care caută moduri șocante de a atrage atenția oamenilor asupra gunoiului pe care îl produc (și îl arunca la întâmplare).

În România, vreo două-trei postări pe Facebook au relatat alte modalități senzaționale de a-i face pe semeni să nu mai arunce pe jos ambalaje. Unii i-au rugat pe cei în cauză să ridice gunoiul și să îl pună la coș, alții l-au ridicat ei, ostentativ, sau au adus o mătură cu care să îl adune. Rezultatul a fost fix așa cum vă așteptați: urlete, înjurături și risc ridicat de bătaie.

Dar mai bine să îl privim pe Rob. Și pe semenii lui prea puțin mirați: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related