Culmea politicii: Donald Trump a enervat până și brandurile de bomboane

Culmea politicii: Donald Trump a enervat până și brandurile de bomboane

Da, Robert De Niro a fost rugat să trimită un mesaj prin care să încurajeze oamenii să voteze. Actorul a mers vreo sută de pași mai departe și l-a desființat pe Donald Trump: ”un dezastru național și o rușine pentru țară”

Dar asta nici măcar nu e o chestie surprinzătoare. E o tradiție în SUA ca media și personalitățile (sportive, artistice, de orice fel) să își asume opțiunile politice. Când brandurile intră în dezbatere, însă, înseamnă că, într-adevăr se întâmplă ceva grav.

Mai ales când bomboanele iau poziție în legătură cu discriminarea femeilor și a refugiaților. În urma scandalului care va rămâne în istorie cu numele de Grab them by the pussy, Tic Tac a simțit că este nevoie să îi răspundă candidatului la președinție pe Twitter:

Comentariile care au urmat sunt sugestive:

Cu câteva luni înainte, și Skittles intrase într-o controversă cu fiul lui Donald Trump, Donal Trump Jr, care postase pe Twitter o analogie între bomboanele Skittles și imigranți:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related