Lansarea pe Facebook a primului spectacol live Fresh Comedy pentru promovarea Tic Tac, semnata de HyperActive

HyperActive a realizat "Fresh Comedy Nights", o continuare a proiectului "Fresh Comedy" in cadrul caruia trupa Improvisneyland va crea live scene de improvizatie pe baza subiectelor propuse de fani pe pagina de Facebook in fiecare saptamana, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. De asemenea, o data pe luna spectacolul va fi transmis live pe Facebook.

Spectacolele, care fac parte dintr-o campanie care se desfasoara in perioada februarie - august, sunt filmate iar clipurile sunt incarcate pe website sau pe pagina de Facebook. Primul show a avut loc pe 8 martie.

"In 2012 ne-am propus sa cream o noua experienta fresh cu Tic Tac. Venim cu un show de improvizatie unde challenge-ul de a compune o piesa de teatru pe loc, live, cu ajutorul publicului, este o adevarata emotie, este genul de experienta fresh specifica lui Tic Tac. Fresh Comedy este un proiect interactiv care reflecta foarte bine filosofia HyperActive de comunicare, pentru ca trece de limitele online-ului si se duce si in viata reala", a declarat Alexandra Trofin (Client Service Manager, HyperActive).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related