- Unde mergeți? - Nu știu, mi s-a promis un loc cu fericire

- Unde mergeți? - Nu știu, mi s-a promis un loc cu fericire

Din punctul A în punctul B nu e decât un pas. Sau câțiva kilometri. Poate fi oricât, distanța este irelevantă, mai ales dacă destinația nu este foarte clară. Ideea e că în loc să stai acasă, poți merge cu Uberul cine știe unde. Totul este posibil. Chiar și o primă întâlnire poate deveni fascinantă și nu îmbibată de anxietăți sociale, ca în realitate.

Campania Uber, Where to?, cu care a debutat pe TV în Marea Britanie, realizată de agenția in-house a companiei, ne amintește de citatul unui autor pe care nu mai știm cum îl cheamă (iar Google nu ne jută când ne răspunde cu CFR): Toate trenurile au o destinație. 

Acum, poți să te rătăcești și prin oraș, la nevoie găsește Uberul o destinație:

Și printurile campaniei:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related