Gafa monumentala a anului vine de la un outlet

Gafa monumentala a anului vine de la un outlet

Mai greseste lumea in social media, mai face o gluma nesarata, mai calca niste tabuuri, mai incurca niste referinte, oameni suntem doar si, dintre toate, domeniul acesta e supus erorilor si (inca) experimentelor. Cel mai important e ca intre timp oamenii au invatat sa isi ceara scuze si au mai invatat ca e normal sa iti asumi greselile. Nu toti, bineinteles. Plus ca ceea ce urmeaza depaseste cu mult sfera erorilor humanum est si pica in domeniul ororilor greu de inteles. 

Adriana Stoian a semnalizat gluma incredibila a celor de la Big Brands Outlet si a facut si printscreen. Lucru bun, pentru ca postarea a fost stearsa intre timp de pe pagina de Facebook a Outletului, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat si fara sa urmeze nici o explicatie. Pagina pe care o urmaresc, de altfel, 90.000 de oameni. 

Trebuie ca esti taaaaare prost, dar foarte prost, daca folosesti ASTA sa te promovezi si ti se pare haios! #neveragain #fucktards

Postarea ei a avut 55 de Share-uri, a urmat un val de soc si indignare, dupa cum urmeaza:

Dragos Bucurenci:

Cat de cretin si de lipsit de orice urma de bun simt sa fii sa faci astfel de glume?!? #incredibil #prostianudoare

 

Oana Dobre-Dimofte:

Si premiul "Idiotul Planetar al Anului in #sosalmidia" merge la... Din cate vad, cineva de la Big Brands Outlet a vrut sa faca misto de concurenta de la Fashion House. Le-a iesit mizeria asta. Pentru care sper ca va plati cineva usturator. Intre timp, au scos mizeria de pe pagina. Not good enough!

 

Rares Musatoiu:

Nu ai cum sa fii atat de slab la PR si nici cum sa fii asa limitat sa ti se para o gluma buna. 

 

Robert Calin

Cum sa crezi ca e ceva funny in a asocia un concurent din piata cu unul din cele mai negre momente din istoria omenirii. Prostie la superlativ.

 

Oana D. Botezatu:

Big Brands Outlet, asta nu e gluma, nici macar de outlet, e o tampenie mare de tot, ceva cum rar mai gasesti in lumea asta mare.

Pana va cereti scuze, las aici dovada ca sunteti praf. Info via Adriana Stoian, foto de pe pagina cu peste 90.000 de fani a marelui outlet.

Update: au sters poza, ramane dovada, asteptam scuzele.

Scuzele sau explicatiile nu au venit inca. 

Citeste si partea a  2-a:  
Un fel de scuze pentru gafa anului, dar nu suntem siguri: "Noi nu am gasit amuzant holocaust-ul, ci asemanarea dintre cele doua cladiri"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related