Penny Market provoaca studentii la creativitate in concursul „Idee de Romania”

Penny Market provoaca studentii la creativitate in concursul „Idee de Romania”

Penny Market lanseaza concursul pentru studenti „Idee de Romania” prin care ii provoaca sa demostreze ca ideile lor pot face parte din urmatoarea campanie de loializare a clientilor Penny Market. In concurs se pot inscrie studenti indiferent de specializare, inscrisi in invatamantul superior la licenta sau master.

 

Cum?

Prima etapa consta in inscrierea campaniilor pana pe 31 Iulie 2017. Participantii trebuie sa propuna idei promotionale inovatoare pentru urmatoarea campanie Penny Market, cu produse cat mai atractive din punct de vedere al functionalitatii, design-ului si brandingului, relevante pentru tineri si familii din mediul urban si in acord cu pozitionarea Penny Market – „de Romania”.

Din proiectele inscrise vor fi selectate cele mai bune 6 proiecte, iar concurentii care merg in etapa urmatoare vor avea posibilitatea sa isi prezinte ideile in fata juriului.

 

Castigatorii vor fi anuntati in data de 29 septembrie, iar premiile sunt acordate pentru primele trei locuri, astfel:

  • Locul I- 4000 EUR
  • Locul II - 2000 EUR
  • Locul III - 500 EUR
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related