INCA UN RAND DE (LA) TIMISOREANA!

Pentru Timisoreana, Lowe a mutat actiunea de pe marginea piscinei in "Barul aglomerat", cel mai bun loc in care se continua sezonul "degustarilor" noii beri Timisoreana, cu un gust excelent, mai plin, de care nu te poti satura. Si caruia nimeni nu-i poate rezista.

Inceputa in luna iunie cu "Barmanul", campania de imagine Timisoreana se continua cu acest nou spot TV, care se va derula in perioada decembrie - martie pe principalele posturi de televiziune.

"Povestea nu e numai una de convingere a nonconsumatorului de catre cunoscator, dar deja instituie un personaj cheie - Barmanul (actorul Cristi Toma) - devenit quality endorser pentru Timisoreana si moderator in conflictele iscate de berea irezistibila. Muzica de anii '70 (Ray Coniff) vine din nota de traditie a celei mai vechi beri din Romania, dar se potriveste si curentului momentului - ", explica Mihai Coliban, Creative Director Lowe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related