Urzeala berilor și jocul brandurilor

Urzeala berilor și jocul brandurilor

Adică, nu trebuie să vă spunem noi că Game of Thrones e peste tot. Pentru branduri, a devenit un fel de Crăciun sau de Super Bowl. Nimic nu e mai distractiv decât când toată lumea o ia razna (da, chiar și cei care nu se uită la serial) și poți să te amuzi pe seama asta.

W+K New York și Bud Light au luat-o chiar "dilly-dilly", marcând la fix finalul de sezon al serialului, dar și un nou început (poate?) de umor în campaniile brandului.

Drumul Bud Light printre reclame a fost destul de ambiguu, în ultimii ani, încercând să fie când amuzant, când emoțional, scrie AdAge, Cea mai recentă încercare Bud Light de a fi amuzant a fost în 2016, cu Amy Schumer și Seth Rogen:

Așa

  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related