Foarte, cel mai, incredibil si neasemuit de organic. Adevăratul organic

Foarte, cel mai, incredibil si neasemuit de organic. Adevăratul organic

Auzi organic și faci alergie de la suprauz. În cel mai bun caz. Dar, în principiu, auzi organic și, deja, cuvântul nu mai spune nimic. Totul este organic și natural, zilele astea, dacă citești eticheta. Așa că ai o companie, Organic Valley. Cum să o promovezi și să îi convingi pe oameni că e chiar ce scrie pe etichetă?

Humanaut a mers pe 2 idei în campania de promovare: să spună povestea fermierilor din spatele brandului și să arate cu degetul, în contrast, felul artificial în care se face marketingul la mâncare. Lumini, actori care se dau fermieri, termeni complicați și clișee cu ambiții bio pe etichetă.

Organic Valley este o cooperativă formată din 2000 de familii de fermieri care vând lapte, ouă, brânză și ouă. A fost fondată în anii 70, de 7 fermieri, care lucrează și în prezent în cooperativă. Numele a fost ales de unul dintre ei: era simplu si nu foarte creativ. ”Nu eram un grup prea sofisticat”, povestesc ei. De altfel, reclamele spun asta chiar de la început: e un nume plictisitor, ușor de uitat. Complet diferit de fermierii din spatele lui:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related