Cei mai triști dintre noi

Cei mai triști dintre noi

În aceste vremuri grele, agenția de publicitate Humanaut s-a gândit la cei mai triști ca noi. La comedianții care au rămas fără un loc de muncă, ca mulți alți oameni de talent. Povestim pe scurt, că nu avem timp de pierdut. Ne așteaptă antrenamentele pentru Cupa Agențiilor la Gaming

Așadar, Humanaut îndeamnă brandurile să nu să se mai ia atât de în serios și să apeleze la niște brand roast. E un serviciu real, nu glumă. Spun și prețul în reclamă: 15 000 de dolari.  Daaaar, stați așa, să iei la rost un brand și să fii plătit pentru asta? Și, noi, oamenii care scriu uneori recenzii, ce facem? 

Prin intermediul acestui serviciu, brandurile pot beneficia de imaginația și inteligența comedianților, primind niște recenzii sincere, usturătoare, dar amuzante, iar aceștia, la rândul lor, vor putea munci, dat fiind faptul că pandemia pe mulți dintre ei i-au lăsat fără public, deci fără job. Că tot mai bine brandurile să asculte niște adevăruri dureroase de la cineva străin (comedianți), decât de la oamenii dragi (consumatorii, desigur). Comedianții, cu o mână pe inimă și cu alta pe cărțile lui George Carlin, spun că nu o să aibă milă față de brand și vor sfâșia strategia.

Să fie roast-ul constructiv! Și dacă nu, măcar să ne amuze.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related