Razvan Costache, bautor si povestitor de bere buna: Consumatorii sunt confuzi, lucru de care profita mastodontii de bere macro cu sloganuri de genul "craft quality beer"

Razvan Costache, bautor si povestitor de bere buna: Consumatorii sunt confuzi, lucru de care profita mastodontii de bere macro cu sloganuri de genul "craft quality beer"

Pasiunea unora pentru bere poate incepe printr-un sir lung de vinuri bune. Stiam, in teorie, ca tranzitia asta este posibila, dar a trebuit sa vorbim cu Razvan Costache ca sa ne convingem ca se poate si-n practica. Asadar, vorbim cu un story-teller de bere™  (sintagma ne apartine, mare grija!). Razvan este, de asemenea, fost jurnalist care s-a facut marketer in multinationala si a baut, pana acum, circa 2.000 de tipuri de bere. Iar obiceiul ii este nu doar sa le bea, ci sa le si povesteasca pe Universitatea de Bere. Daca-i craft si ti-a placut, sunt sanse sa o gasesti recenzata de el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related