Că ai o treabă pe lună sau până la coafor, îți spune Tilda care e diferența

Că ai o treabă pe lună sau până la coafor, îți spune Tilda care e diferența

Ha, nu e nicio diferență, asta e și ideea. Wieden + Kennedy New York are planuri mari pentru Lyft, în prima campanie făcută de agenție pentru această companie. După ce, într-o primă etapă, l-au trimis pe Jeff Bridges nu numai în secolul 19, dar și în Oregon, să meargă cu căruța (vedeți mai jos spoturile), acum îi trimit pe Tilda Swinton și Jordan Peele pe lună. De ce?

1. Pentru că un buchet de vedete nu strică niciodată. Mai ales dacă știi ce să faci cu ele

2. Nu contează unde mergi, spune Tilda (ca și mulți alți înțelepți ai omenirii sau citatele motivaționale de pe tricouri), ci cum ajungi acolo.

3. E plăcut să rememorezi reperele istorice, mai ales dacă privești în urmă cu umor

Deci, ca o însumare a celor de mai sus: orice drum al omului e important, oricât de nesemnificativ ar părea el:

Sau, dacă privim în ansamblu, ajungem la această chintesență a gândirii, dată de un comentariu de pe Youtube care ne-a cucerit:

Câteva variații scurte, de 15 secunde, pe aceeași idee:

 

Iată-l și pe Jeff Bridges în căruță:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related