Rezultate finale – maratonul de implicare creativă - MIC – Ploiești 2017

Rezultate finale – maratonul de implicare creativă - MIC – Ploiești 2017

În perioada 13-16 iulie 2017, Ploieștiul a fost gazda grupului creativ MIC, Aici creativii au întâlnit cele 5 asociații înscrise și au răspuns brief-urilor lansate de acestea. Rezultatul final s-a concretizat după încă o etapă de rafinare în spațiul Studio Kort din București, la invitația lui Andrei Carcea.

Maratonul de implicare creativă și-a propus și a reușit în această etapă să sprijine activ comunitatea prin design, urmărind mai exact tiparul metodelor de design thinking și human center design. Aplicat în înțelegerea și dezvoltarea celor 5 asociații participante, acest proces a dat naștere unor concepte clare care merită exploatate în urmărirea inițiativelor prezentate. Rezultatul s-a materializat pentru fiecare caz în parte, într-un răspuns concret, fiecare asociație beneficiind de un pachet de servicii de design personalizat.

Echipele finale compuse din 3 membri au urmărit îndeaproape nevoia de afirmare a fiecărei asociații și modalitatea prin care aceasta se poate realiza.

Proiectele finale:

  • PLOENG! Zine pentru Asociația Pomul Comorii,
  • Noua identitate a asociației Overland for Smile,
  • Boost pentru Asociația județeană de Rugby Prahova,
  • Dubla Rafinare pentru Asociația Iubesc Ploieștii,
  • Optimism în cazul copiilor cu autism – Asociația Curcubeul Autismului Prahova

Mulțumim pentru implicare reprezentanților asociațiilor: Mădălina Mihai, Antonela Ioniță, Bianca Dăniță și Lucian Mircescu, Eugen Corneliu Moraru și Alexandra Anton, Dana Oncioiu.

Proiectul MIC a fost demarat cu sprijinul Fundatiei Comunitare Prahova.

Fundaţia Comunitara Prahova unește cauzele care contează cu oamenii cărora le pasă din dorința de a îmbunătăţi viaţa locuitorilor judeţului Prahova. Fundaţia dezvoltă proiecte  pentru implicarea prahovenilor în dezvoltare a comunităţii şi valorificarea resurselor (financiare, de expertiză, de timp etc.). Fundaţia Comunitară Prahova  s-a înfiinţat în 2013 şi este parte dintr-o mişcare naţională, alături de alte unsprezece fundaţii comunitare din țară. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related