Tricolorii au identitate. Serios

Tricolorii au identitate. Serios

Asa spune comunicatul de presa al Federatiei Romane de Fotbal: "FRF a lansat prima identitate de brand din istoria Echipei Nationale de fotbal a Romaniei". Mai spune acolo ca echipa nationala va ataca cu ea (cu noua identitate, adica, asteptata chiar din 1922) Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020. 

Identitatea, creata de Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, a aparut cu ocazia sarbatoririi a 100 de ani de la Marea Unire. (Aniversare care a dat nastere, daca va amintiti, unui alt logo national). 

Blazonul cu care vor lupta de acum jucatorii primei reprezentative cuprinde o reinterpretare moderna a stemei nationale si simbolurile adaptate ale celor cinci provincii romanesti concentrate in jurul unui pentagon asemanator celui de pe mingile de fotbal, arata comunicatul FRF

Mai citam de pe site-ul FRF cateva lucruri care ne-au placut:

Acest scut pe care-l gasim pe noul echipament reflecta toate regiunile tarii si simbolizeaza unitatea romanilor.

Se remarca printul "Romania" in partea din spate si "Impreuna suntem fotbal" pe partea interioara a gulerului.

Cat despre culori, atat la primul, cat si la al doilea tricou, se mentin culorile reprezentative galben si rosu, iar tricoul portarilor il vom gasi in 3 culori diferite: negru, violet si verde.

Cum intamplarea a avut loc in weekend, inainte de proteste, internetul a fost destul de discret in reactii. Ideea principala a fost una oarecum previzibila: acum, ca avem logo si echipament, mai avem nevoie de echipa. Le-am cules dupa cum urmeaza:

  

 

La intrebarea Digi24, Va place noul logo?, au fost 100 de comentarii:

Acum, pentru ca noi nu ne pricepem la fotbal, zicem "Hai, Romania!", speram ca blazonul acela sa ii mane pe baieti in lupta si ne intoarcem la logo-urile noastre.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related