Brandurile în era politică: Președintele fură

Brandurile în era politică: Președintele fură

A fost un an politic pentru branduri. Semnele timide din 2016 s-au transformat intr-un curent puternic in 2017. Am vorbit mult despre asta si in Romania. Contextul social nu prea mai lasa locuri libere in care companiile se pot ascunde. Unele au luat pozitii fatis, altele au mers pe mesaje vagi. Temele sunt diverse, iar campaniile de la Cannes au reflectat acelasi lucru: minortiati, mediu, drepturile omului. Au fost branduri care au avut ceva de spus si pe subiecte controversat politice: Brexit, Trump. In Romania, protestele din Piata Victoriei. 

In acest peisaj, Serban Alexandrescu se intreba ieri asa:

 

Patagonia, un brand de haine, te intampina pe site-ul lor asa:

Compania a avut mai multe campanii de responsabilitate sociala si protejarea mediului, dar mesajul de fata este clar, dur si politic si se refera la actiunile lui Donald Trump in legatura cu reducerea zonelor protejate din SUA.

Colegii lui Serban Alexandrescu i-au raspuns asa:

 Cam in acest punct se vor diferentia apele publicitare si in 2018. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Related