Brandurile în era politică: Președintele fură

Brandurile în era politică: Președintele fură

A fost un an politic pentru branduri. Semnele timide din 2016 s-au transformat într-un curent puternic în 2017. Am vorbit mult despre asta și în România. Contextul social nu prea mai lasă locuri libere în care companiile se pot ascunde. Unele au luat poziții fățiș, altele au mers pe mesaje vagi. Temele sunt diverse, iar campaniile de la Cannes au reflectat același lucru: minortiăți, mediu, drepturile omului. Au fost branduri care au avut ceva de spus și pe subiecte controversat politice: Brexit, Trump. În România, protestele din Piața Victoriei. 

În acest peisaj, Șerban Alexandrescu se întreba ieri așa:

Patagonia, un brand de haine, te întâmpină pe site-ul lor așa:

Compania a avut mai multe campanii de responsabilitate socială și protejarea mediului, dar mesajul de față este clar, dur și politic și se referă la acțiunile lui Donald Trump în legătură cu reducerea zonelor protejate din SUA.

Colegii lui Șerban Alexandrescu i-au răspuns așa:

 Cam în acest punct se vor diferenția apele publicitare și în 2018. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Related