Ți-ai vinde amintirile?

Ți-ai vinde amintirile?

Publicitatea are nevoie de creierul nostru, știm asta. Nu e o noutate nici faptul că în ultimii ani companiile au început să îl cerceteze la propriu, ajungând în domenii ca neuromarketingului. În paralel, oamenii de știință lucrează și ei la rearanjarea memoriei. S-a tot scris despre studiile care încearcă să șteargă amintirile, ca într-un scenariu alternativ din Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

Site-ul Lastminute.com și agenția Don't Panic nu încearcă să facă nimic din toate astea. Se joacă doar cu un scenariu imaginar, într-o cascadorie științifică. O serie de voluntari au fost chemați să ia parte la o cercetare falsă și să povestească cele mai puternice amintiri legate de călătoriile lor. Apoi au fost întrebați dacă ar renunța la aceste amintiri, pentru mulți bani. Răspunsul a fost Nu, în unanimitate. ”Ce am fi noi fără amintiri?”, s-a întrebat unul dintre cobai. Doar niște consumatori derutați, am răspunde noi. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related