Eau Thermale Avène și Smite te învață cum să dai unfriend cu blândețe

Eau Thermale Avène și Smite te învață cum să dai unfriend cu blândețe

Agenția de publicitate Smite și brandul Eau Thermale Avène au lansat la începutul lunii octombrie o campanie dedicată tinerilor cu acnee. După mai multe ședințe și ceva muncă de cercetare s-a născut un concept young, cool, super-prietenos pe care l-a derivat într-o platformă interactivă în online, în POSM-uri pentru farmacii și în materiale BTL. 

"Marea provocare a fost să găsim un concept de comunicare pliat pe stilul de viață al adolescenților, un limbaj la care ei să rezoneze, o idee pe care să o asimileze în lumea lor. Și am reușit, pentru că, în numai trei săptămâni de campanie, am avut aproape 3000 de tineri înscriși pe site.

Adolescenții au astăzi alte canale de comunicare, alt vocabular, alți algoritmi de codificare și decodificare. Vorbesc mult prin sms, gif, comment, selfie, interacționează pe canalele de socializare iar Friend Request-urile, cu cât sunt mai multe, cu atât mai bine", spune Elisa Olteanu (director de creație Smite).

 

Pentru că acneea apare la un moment dat în viața adolescenților și vrea să lege o prietenie cât mai lungă cu ei, tinerii au nevoie să știe cum să îi dea unfriend, dar cu blândețe, în așa fel încât finalul „relației” să nu lase urme vizibile și inestetice.

Scopul este educarea adolescenților în ce privește îngrijirea unui ten gras cu tendință acneică. Una din componentele importante ale campaniei este distribuirea kit-ului Cleanance. Acesta este distribuit în offline și conține un pliant cu informații, mostre Cleanance pentru igiena și ingrijirea tenului și un Card Avène Cleanance care poate fi folosit pentru achizitionarea produselor din gama. Odată cu samplingul, tinerii sunt trimiși în online, unde pot avea parte de entertainment și premii atrăgătoare.

Tinerii intră pe site-ul concursului unde se află un quiz care îmbină utilul cu entertainmentul. Toate întrebările sunt amuzante, adaptate la realitatea tinerilor, la glumele lor, la lifestyle-ul lor. Toată campania vrea să educe într-o manieră relaxată și nu didactică. La finalul chestionarului participantul se înregistrează și poate câștiga premii friendly (1 tableta Samsung, 30 kituri Avène Cleanance, 2 Fujifilm Instax Mini).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Related