Unele lucruri au nevoie de spațiu

Unele lucruri au nevoie de spațiu

Ziarele nu se lasa. Si chiar daca celor mai multi li se pare ca stirile pe hartie a devenit ceva desuet, mai exista publicatii care lupta pe toate fronturile. O arata campaniile New York Times. Sau cele The Guardian. Publicatia britanica tocmai a trecut prin una dintre cele mai mari schimbari de format: de la Berliner la tabloid. Transformarea este anuntata si intr-o campanie realizata de Karmarama, bazata pe conceptul de ”spatiu”. Nu pentru ca cititorii nu si-ar da seama ca au in fata un ziar de marime diferita, ci pentru a face cateva declaratii pe subiecte importante: poluare, sexism, austeritate. Publicatia face loc ”lucrurilor care conteaza”. De exemplu, in locul presedintelui SUA, e un spatiu alb pe care scrie: Loc pentru speranta.

 

 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related