Aventurile neobișnuite ale unui paparazzo miop

Aventurile neobișnuite ale unui paparazzo miop

Greu în lumea știrilor de cancan. Cum să bați Facebookul sau Instagramul, acolo unde vedetele își pun de bună voie toate pozele, de când se trezesc și până adorm, în lumina selfie-ului, fără să mai fie nevoie să le urmărească cineva? Nu bați nimic, folosești tot. Tocmai de aceea, specia paparazzilor e în pericol de dispariție. Sau poate nu. De ei este nevoie, în aceste momente, pentru a vedea personalitățile fără filtrele pe care le aleg ele. Și parcă nu ar fi suficientă condiția lor precară, dar să mai fi și miop, într-o astfel de lume dură, e cu adevărat trist. Și amuzant.  

Campania Specsavers, făcută de creativi in-house, merge pe urmele lui Jason Shutter, un paparazzo care nu se lasă:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related