[PR Playbook] Ana Jităriță: Gândim, muncim, trăim într-un an în care comunicarea și, de ce nu, tăcerea brandurilor, sunt influențate de tot: de la climatul politic internațional la ura omului obișnuit de pe rețele

[PR Playbook] Ana Jităriță: Gândim, muncim, trăim într-un an în care comunicarea și, de ce nu, tăcerea brandurilor, sunt influențate de tot: de la climatul politic internațional la ura omului obișnuit de pe rețele

Instabilitatea economică și politică din jur, schimbările continue, avalanșa AI și clocotirile emoționale din substraturile internetului definesc peisajul comunicării din 2025 într-un mod destul de amenințător. Poate fi, însă, o ocazie pentru claritate și resetarea paradigmei în care toată lumea aleargă după like-uri. Un moment pentru poziționări clare și revenirea la comunicarea firească, fără brizbrizuri, crede Ana JitărițăIntegrated Communication Specialist Stratagents. 

 "Ne-am adaptat și noi, și clienții, alegând împreună cele mai oportune momente pentru comunicare, cele mai relevante informații. Chiar dacă asta a însemnat “mai puțin”, am simțit, fără excepție, că asta înseamnă “mai bun”. Apoi, am învățat să respirăm, să așteptăm, să avem răbdare și să acționăm mai conștient", spune Ana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related