O reclamă care își întrerupe propria reclamă

O reclamă care își întrerupe propria reclamă

Că tot vorbeam de trolling la nivel înalt, avem și o porție de auto-trolling rafinat. De ce să întrerupă reclamele doar filme, emisiuni, binge-uri pe Youtube sau articole? În fine, de ce să întrerupă doar activitățile interesante ale oamenilor? De ce să nu le întrerupă și pe alea neplăcute? De ce să nu se întrerupă chiar pe ele însele? Și așa ajungem la seria de spoturi Geico, făcute de The Martin Agency.

După ce au trecut prin campanii ca Unskippable, Fast Forward și Condensed, era firesc să ajungă și la etapa asta, în care își întrerup singuri spotul, cu un alt spot.

”În loc să ne cerem scuze pentru întrerupere, ne-am gândit să ne-o asumăm într-un mod amuzant”, spune Neel Williams, VP, creative director Martin Agency.

Ca să nu mai spunem că așa, în general, unele reclame chiar merită întrerupte:

Fast Forward:

Condensed:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related