[Directii de research] Andi Dumitrescu (GfK Romania): Nevoile diverse ale clientilor nostri au dus la nevoia de independenta cu livrabilele, de dinamism si interactivitate in lucrul cu datele

[Directii de research] Andi Dumitrescu (GfK Romania): Nevoile diverse ale clientilor nostri au dus la nevoia de independenta cu livrabilele, de dinamism si interactivitate in lucrul cu datele

Andi Dumitrescu (General Manager, GfK Romania) vorbeste in textul de mai jos despre nevoia de a suplini abordarile traditionale de research cu practicile noi, de tipul monitorizarii buzz-ului din social media. Aceasta orientare tot mai puternica inspre online si digital a research-ului nu vine, insa, fara anumite riscuri. De pilda, la capitolul provocari ale industriei de research, Andi plaseaza pe primul loc impresia gresita potrivit careia datele din social media - sau din online, in general - ar putea vorbi concludent de la sine, fara a fi necesara interventia unui ochi specializat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related