Metoda de cercetare care determina ce parte a reclamei este mai bine receptata de consumator, prin urmarirea miscarilor ochilor.
A research method that determines what part of an advertisement consumers look at, by tracking the pattern of their eye movements.





![[Media Update] Cosmin Cojocaru: Cu toate schimbarile tehnologice, deschidem televizorul cam la fel de mult ca acum doua decenii, desi multi dintre noi credem cu sinceritate ca ne uitam mult mai putin la TV](https://media.iqads.ro/2024/02/cosmin-cojocaru-cover-410.jpg)







![[fresh & design] Laurențiu Lazăr: De când cu distanțarea socială, s-a dus cu preview-ul pe caiet. E greu să-l arăți la webcam clienților](https://media.iqads.ro/2020/08/fotojet27-cover-410.jpg)











![[Directii de research] Traian Nastase (iSense Solutions): Consultantii care lucreaza in research sunt din ce in ce mai scumpi, iar echilibrul viata personala-job devine tot mai important pentru ei](https://media.iqads.ro/2018/03/traian-nastase-managing-partner-isense-solutions1-cover-410.jpg)
![[Directii de research] Andi Dumitrescu (GfK Romania): Nevoile diverse ale clientilor nostri au dus la nevoia de independenta cu livrabilele, de dinamism si interactivitate in lucrul cu datele](https://media.iqads.ro/2018/03/dsc-0312-cover-410.jpg)














