Whatfontis creste calitatea vietii de designer. Alexandru Cuibari: "Ideea a aparut dintr-o nevoie personala: in liceu faceam felicitari"

Whatfontis creste calitatea vietii de designer. Alexandru Cuibari: "Ideea a aparut dintr-o nevoie personala: in liceu faceam felicitari"

Licean fiind, Alexandru Cuibari cucerea fetele si profesorii printr-o metoda ingenioasa la acea data: cu felicitari pe care le facea singur, mesterind nopti intregi intr-un program de editare de pe un 386 (sau 486?) care nici macar nu era al lui. De acolo crede ca i-a parvenit o obsesie (deloc nesanatoasa) pentru fonturi, la care a si revenit multi ani mai tarziu. Prin 2010, cand se prinde ca nu exista un tool de identificare a fonturilor gratuite si se apuca sa-l aduca pe lume. 

Daca pana recent Whatfontis a fost un proiect personal, acum Alexandru vrea sa-l transforme intr-un business. Si are toate premisele pentru asta: site-ul ia in primire lunar vreo 700.000 de designeri din toata lumea, traficul crescand cu cate 15-20% anual in cei 8 ani de existenta a proiectului. In urma cu cateva luni, Alexandru a lansat si un sistem de registration cu conturi free si premium, al carui bilant arata in prezent 120.000 de conturi gratuite si 500.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related