Daniel Mihalcea și Andrei Turenici (Daniel&Andrew): Designerul ar trebui să fie mai atent la cum gândește copywriterul sau la cei care fac strategia

Daniel Mihalcea și Andrei Turenici (Daniel&Andrew): Designerul ar trebui să fie mai atent la cum gândește copywriterul sau la cei care fac strategia

Majoritatea clienților D&A sunt din sectorul cultural și creativ. De altfel, Bucharest Jazz Festival (ediția 2017) a fost prima identitate de festival și primul proiect de anvergură al echipei Daniel&Andrew, adica al lui Andrei Turenici și Daniel Mihalcea. Iar acest început a fost făcut cu dreptul, pentru că proiectul (câștigat ca urmare a unui pitch) a fost selectat în cadrul Festivalului de Design din Lucerne, Elveția, la secțunea The Moving Poster.

Studioul lucrează atât cu clientul final, cât și cu agenții de PR sau publicitate, iar serviciile pe care le oferă cuprind identitate vizuală corporate sau de eveniment pentru sectorul cultural și comercial, design editorial și signaletică.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related