Nu e o afectiune grava decat daca o stie si papagalul

Nu e o afectiune grava decat daca o stie si papagalul

Avem si spoturi de duzina, care-ti fac dintii sa clantane in gura de jena. N-om fi noi primii, dar daca s-ar face un top, am prinde un loc onorabil in Europa. Oamenilor de publicitate le vine usor sa vada calitatea (sau lipsa ei), dar cand kitschul ne este servit in regim de bombardament, se mai sesizeaza din oficiu si cei din afara. De exemplu, oamenii de la Rezistenta Urbana au vazut, intr-un final, spotul cu papagalul si cina intre prieteni. SennaLax.

 

Iata si spotul, sa vorbim cu totii in cunostinta de cauza. Pe principiul de gradinita ”haideti sa radem de ea, copii!”

Apropo de spoturile astea, cica ar fi existat o vreme in care oamenii puteau fi constipati sau deranjati la stomac si nu o spuneau cu voce tare. Nu se plangeau la familie, prieteni sau partener de viata, nu-si sunau BFF-ul. Luau o pastila, papagalul ramanea neinformat, iar 60 de minute mai tarziu, erai in parc cu copilul. Ehe, istorie. 

Dar acum, se pare ca nu poti promova un laxativ altfel decat prin dialog demn de Spitalul 9. Ideile au intrat in sac si iese ce vedeti, iar noii publicitari probabil ca sunt tulburati vazand ca inca se fac din astea. Si nu doar noii publicitari, ci si noii politicieni. Comentarii la postarea Rezistentei:

Seria de interviuri despre boicotul brandurilor pe TV vrea sa dea niste explicatii, respectiv sa lase niste intrebari acolo unde nu se poate mai mult. Mai intai, exista responsabilitatea companiilor. Companii care, uneori, lasa impresia ca vor un rol activ prin cetate doar cand e rost de vreun premiu pe la festivaluri. 

Apoi, exista CNA-ul, o institutie care daca ar fi mai moale de atat s-ar afla in coma. Scriem despre lucrurile astea impreuna cu oamenii industriei, iar speranta este ca, la final, lucrurile sunt mai limpezi, iar informatia corecta va fi ajuns la mai multi oameni

Daca asta inseamna ca facem politica, pai hai c-o punem si de-un partid. Dar ii zicem platforma mai intai, sa nu se prinda nimeni :) 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related