„Tu cât ai dat cu fail?” IDEO IDEIS #13 vrea să-ți schimbe perspectiva asupra eșecului

„Tu cât ai dat cu fail?” IDEO IDEIS #13 vrea să-ți schimbe perspectiva asupra eșecului

Ai crede că o fetiță peltică ar putea ajunge vreodată prezentatoare de știri la un post de mare audiență din România? Sau că unuia dintre muzicienii tăi preferați i-au trebuit 18 ani ca să ajungă să câștige din muzică?

IDEO IDEIS #13 lansează campania „Tu cât ai dat cu fail?”, care îți propune o schimbare de perspectivă asupra eșecului: o nereușită profesională sau personală este o șansă să te cunoști mai bine, să evoluezi în carieră și chiar să devii un om mai bun. În campanie s-au implicat personalități din domenii diferite, care într-un moment de sinceritate, și-au asumat public un eșec personal, pentru a le transmite liceenilor un mesaj important despre ce înseamnă perseverența.

 

„Sunt roluri pentru care am ajuns în ultima parte a selecției și le-am pierdut. Altele promise și retrase. Autoflagelări: „aș fi putut fi mai bună, nu am lucrat destul“. Înveți în timp să nu iei totul așa personal și să îți dai spațiul de a te îmbunătăți și de a înțelege că nimic nu îți aparține, nici un rol luat și făcut.”, Ana Ularu, actriță.

 

 

„Am copilărit cu un soi de frică de eșec. Părea că toată lumea în jur povestea despre eșecurile altora ca și când viața lor fusese ratată. Prin eșec nu se termină totul. Se termină probabil ceva, ca să înceapă altceva. Fără eșec nu poți face schimbări majore, nu poți cunoaște și nu poți evolua. Am încercat să trec de la frica de eșec, care nu mă lăsa să încerc, la a vedea eșecul ca pe un moment de dezvoltare personală. Doar după un eșec major am reușit să renasc și să îmi găsesc niște resurse care nu știam că există în mine.”, Andreea Bădală, designer, Murmur. 

 

„Mi-am făcut prima formație în '93, am ajuns să trăiesc din asta în 2011. Poate că nu e un eșec, pentru că am reușit până la urmă. Dar e mama perseverenței.”, Deliric. 

 

Este al treilea an consecutiv în care IDEO IDEIS alege o temă pe care o consideră constructivă pentru educația non-formală a participanților și care, prin campania de comunicare, poate depăși granițele festivalului în termeni de impact. În 2016 tema a fost empatia, în 2017 autonomia, iar anul acesta IDEO IDEIS vorbește despre perseverență.

 

„Am tradus perseverența prin rezistența la eșecuri, prin mobilizare și refuzul de a renunța. Cel mai adesea ne place să credem că oamenii pe care îi privim cu admirație au avut un traseu mai lin, că pentru ei lucrurile au fost poate mai puțin complicate. Că au avut noroc. Și totuși experiența ne-a învățat că cel mai probabil au integrat într-un mod constructiv obstacolele prin care au trecut și nu s-au blocat în eșecuri. Ori în adolescență fix astfel de informații te pot învăța să fii mai perseverent în a urmări lucrurile cu adevărat importante pentru tine.” , echipa Ideo Ideis.

 

Festivalul IDEO IDEIS#13 se întâmplă între 06 și 12 august la Alexandria.

 

Proiect Cultural Co-Finanțat de Administrația Fondului Cultural Național

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.

Proiect Cultural finanțat de Ministerul Culturii și Identității Naționale

IDEO IDEIS 2018 este Hotspot cultural BRD.

 

Sponsori: Telekom România, Jacobs și Magia Alintaromei, Aqua Carpatica, Proinvest, Terraform, Brain SRL, Aurelian Săndulescu, Eurocar, Germino, Bredent Medical, Implant Consult, Ivagri, Societatea Profesională Notarială „Todireanu Mircea și Todireanu Magdalena”, Hary Pet, Eliana SRL, SC Deea SRL, Birou Individual Notarial Iote Elena

Partener de tradiție: Primăria Municipiului Alexandria

Parteneri instituționali: Institutul Cultural Român, Inspectoratul Școlar Județean Teleorman, Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Teleorman, Uniunea Teatrală din România (UNITER), Muzeul Județean Teleorman, Centrul Județean de Conservare și Promovare a Culturii Tradiționale Teleorman, Asociația de prietenie Româno-Franceză ROMFRA Alexandria

Parteneri: Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Teatrul EXCELSIOR, Festivalul Comediei Românești (FestCO), Divan Film Festival, ZeList, Conciato

Parteneri media:  Virgin Radio, Radio România Cultural, Dilema Veche, Scena9, Ziarul Metropolis, SUB25, Liternet.ro, VICE România, The Institute, IQads, Start-up.ro, Noizz.ro, Liber în Teleorman.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related