
Articole care fac referire la Jacobs


STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicare pentru Building Companion, platforma constructorilor profesioniști

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA

KUBIS aduce atmosfera de gală în Cazinoul BETANO, construind o nouă imagine categoriei de exclusivități

Publicis România, numită în top 9 agenții din lume. Jorg Riommi, în top 7 Directori de creație conform clasamentului World Creative Rankings realizat de The Drum
![[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie](https://media.iqads.ro/2020/10/poza-silvia-andrei-gindac-cover-410.jpg)
[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie
![[Joburi noi la vremuri noi] Geanina Rădulescu, Influential Marketing Manager: Instagram m-a adus aici](https://media.iqads.ro/2019/11/23-cover-410.jpg)
[Joburi noi la vremuri noi] Geanina Rădulescu, Influential Marketing Manager: Instagram m-a adus aici

Brandurile sunt invitate să facă parte din cea mai amplă campanie dedicată studenților, la nivel național
![[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară](https://media.iqads.ro/2019/05/collage15-cover-410.jpg)
[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară

Noua ediție Students’ Kit este un must-have pentru brandurile și angajatorii care vor să atragă market share din targetul 18-26 ani
![[Folclorul din reclame] Beni Goace: Așadar, reclame mai proaste, la produse, respectiv, mai proaste. Pentru că meritați! Cut!](https://media.iqads.ro/2017/07/19554867-10155404469492086-5930197468344537496-n-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Beni Goace: Așadar, reclame mai proaste, la produse, respectiv, mai proaste. Pentru că meritați! Cut!

„Pe tine cine te minte?”: întrebarea pe care o pune IDEO IDEIS adolescenților la cea de-a 12-a ediție

S-au desemnat câștigătorii galei IAB MIXX Awards România Golin & MullenLowe câștigă Grand Prix – Best Digital MIXX 2017
